Ebay עדיין נמצאת בראש המסחר אלקטרוני:7 טיפים שחשוב להכיר

keyboard-1776643_1920

תוכן עניינים

דרופשיפינג

הוא מודל עסקי-אינטרנטי (עדיין) מצליח מאוד של המאה ה-21.

הוא מאפשר לך להחזיק חנות אינטרנטית משלך,  בלי לעשות כמעט כלום!

מה זה אומר?

זה אומר שכאשר גולש אקראי (או לא אקראי) ביצע רכישה אצלך בחנות, הספק שלך ישלח לו את החבילה עד מפתן הדלת. בלי שום התעסקות שלך במחסן עם המוצרים, באריזה של המוצרים, בשליחה שלהם או בכל תהליך אחר שקשור בניהול עסק כזה בעולם הפיזי.

ברור שתצטרך להשקיע כדי לבנות חנות אינטרנטית מצליחה, אבל למזלך, אנחנו כאן כדי לתת לך את המידע והטיפים הטובים ביותר ב-2020 כדי לעשות את זה. בהצלחה!

למה דווקא דרופשיפינג?

יש הרבה דרכים של שיווק באינטרנט היום ודרופשיפינג היא אחת מהן. ההבדל המהותי מרוב השיטות האחרות וגם היתרונות הם:

א. עלות נמוכה

ב. סיכון נמוך

ג. קל להתחיל מאפס בלי נסיון קודם.

והכי חשוב- אפשר להפוך כמעט הכל לאוטומטי!

מה שחוסך המון זמן← שמאפשר לך להשקיע יותר זמן בלשדרג את החנות שלך + להתעסק יותר בברנדינגומרקטינג← שמייצר לך יותר כסף לטווח הארוך.

אוקיי הבנתי, אז מה עדיף?

יש כמה אפשרויות להיכנס היום לתחום:

– אפשר להקים חנות אינטרנטית משלך עם דומיין משלך.

החיסרון הוא שצריך ידע מקדים על בניית אתרים והתנהלות נכונה, או לחילופין לשלם למישהו שיש לו כבר את הידע הזה ויכול להקים את האתר בשבילך.

בשתי הדרכים אתה מוציא הרבה כסף: או לפרי-לאנסר שתעסיק, או לקורסים שילמדו אותך לבנות אתרים.

– אופציה נוספת היא הקמת חנות בפלטפורמה שנקראת Shopify.

אתר המאפשר לכל מי שרוצה בכך להקים חנות אינטרנטית משלו ולמכור שם את המוצרים שלו.

היתרון זה שלא צריך ידע מקדים – התבניות והאופציות כבר קיימות ורק צריך לבחור מה מתאים לכם ולבנות חנות.

החיסרון– עלות יקרה כדי להקים חנות עם הרבה מוצרים.

-אופציה שלישית והמועדפת עלינו היא חנות דיגיטלית באיביי Ebay-

ניתן להקים חנות איביי מאוד בקלות, ותוך פחות מיום, כבר יכולה להיות לכם חנות עובדת ומתפקדת אונליין שמייצרת לכם כסף.

יתרון נוסף הן עלויות נמוכות שאיביי דורשים מכם ומדיניות יחסית חופשייה ולא מתקטננת (ותאמינו לי, זה הבדל של שמיים וארץ). 

יתרון אחרון והכי חשוב לדעתי: אין צורך בפרסום ושיווק החנות שלכם!

זה אומר

שאתם לא צריכים לבוא לאנשים, האנשים מגיעים אליכם. מה שזה אומר זה שבמקום להכווין את הקהל שלכם לחנות שלכם. אנשים כבר מגיעים "לחנות שלכם" בכל מקרה.

לאיביי יש קהל לקוחות כלל עולמי עצום שמניע את כלכלת המסחר אלקטרוני, ויקנה אצלכם בחנות בלי שתצטרכו להתאמץ בכלל על שיווק ומיתוג! זה גם חוסך לכם הרבה זמן ומאמץ, וגם חוסך לכם הרבה כסף.

כמובן שאם תרצו להביא את החנות שלכם לגבהים חדשים, שיווק תמיד יכול לעזור. ובכל מקרה, אף פעם לא יכול להזיק.

נשמע טוב. איך נכנסים לתחום?

חנות דיגיטלית באיביי היא האופציה המועדפת ביותר כרגע בשוק של מסחר אלקטרוני 2020.

אבל יש הבדל גדול מאוד מיצירת חנות אונליין מצליחה,

לבין פשוט עוד חנות אונליין, שיש עשרות ומאות אלפי מהן פזורות ברחבי האינטרנט.

בשביל התחלה טובה ממליץ לכם לקרוא את הטיפים והטריקים שהכנו לכם← 

הטיפים והטריקים הטובים ביותר 2020:

  1. להתמקד כמה שיותר בשיווקכל ההתעסקות בלעצב לוגו מגניב, לחשוב על הפסיכולוגיה של הצבעים בחנות, להתעסק בנראות של החנות, בחווית משתמש ולעטוף את החנות בעטיפה יפה הוא טוב יפה. אבל, הוא הרבה פחות חשוב, לעומת כמות ההשקעה שצריכה להיות לכם בשיווק ובמיתוג של החנות! שיווק הוא ה-MM שלכם, ה-Money Maker שלכם! זה שבסופו של יום מביא את הכסף. 

תנו לו את מירב תשומת הלב שלכם.

  1. תנו הצעה שאי אפשר לסרב לה- ממש כמו שזה נשמע, אם אין לכם שום הצעות מפתות באתר; שום הנחות, דילים מעניינים, מבצעים, מבצעים לקיץ, מבצעים לחג, הטבות, מארזים לחיסכון, מארז חגיגי וכו' וכו', אז כנראה שאתם לא עושים משהו נכון!

בלי הצעות מפתות ומגניבות (אפילו על חלק מהמוצרים), הגולשים שלכם לא מספיק יתעניינו או ירגישו "שאכפת לכם מכם" מספיק כדי לרכוש את המוצר שלכם.

אפילו על מוצרים קטנים של 5 דולרים אפשר לעשות 10% הנחה שזה בדיוק 0.5 דולר. לפנק, לפנק, לפנק.

תהיו לארג'ים!

3. אל תציעו מחירים נמוכים מידי!

מחירים נמוכים מידי יגרמו לכך שתפספסו את הפואנטה המרכזית והעיקרית של העסק שלכם, חוץ מלספק פתרון לבעיה של לקוחות. לייצר כסף.

אתם צריכים לחשב ולבדוק כמה אתם צריכים להכניס יומית או חודשית כדי שכל העסק יהיה רווחי,

יש לכלול בחישוב: את מחיר המוצרים עצמם, את הוצאות השיווק והמיתוג שלכם, הוצאות כלליות של העסק שלכם (כמו תוכנות שמספקות אוטומציה לעסק) ובסופו של דבר מספיק כדי להעסיק צוות…

לסיכום, אם המוצר עולה לכם 5$, אל תמכרו אותו ב6$, זה כנראה לא יהיה לכם רווחי.

  1. אוטומציה, אוטומציה, אוטומציה. להפוך כמה שיותר פעולות ידניות שאתם עושים בחנות, לאוטומטים! איך עושים זאת? שימוש בכמה מאלפי תוכנות צד שלישי שמספקות לכם פתרונות בדיוק לבעיה שלכם- להפוך כמה שיותר מהעבודה שלכם לאוטומטית כך שתוכלו להתעסק בדברים החשובים כמו שיווק, מיתוג, חווית משתמש וחשיבה מחוץ לקופסא.
  1. שיווק זה חשוב, אבל גם עיצוב. להתעסק עם כל פינה ופינה של האתר שלכם יכול לחכות, אבל העיצוב של דף הבית, של המוצרים עצמם וכל הנראות עצמה שלכם צריכה להיות בטופ!

אין מצב שאתם מעלים חנות שלכם לאוויר העולם כשיש בה תמונות חסרות, פלייס הולדרים לטקסטים, ושכל המוצרים נמצאים דחוסים ביחד בתוך קטגוריה אחת בלי שום חלוקה ובלי חיפוש.

חנות כזו היא ממש כמו מגנט שדוחה לקוחות פונטציאליים כבר מלכתחילה!

  1. תבחר נישה ספציפית. חנויות כלבו בהן יש הכל מהכל- לא עובדות אלא אם כן אתה תאגיד ענק כמו איביי שמאגד בתוכו המון חנויות עם המון נישות שונות.

או כמו אמאזון, התחילה בכלל כחנות ספרים בכלל והתפתחה להיות מה שהיא היום.

ההמלצה שלנו? ברוב המקרים תרצו לבחור נישה ספציפית וללכת איתה.

ככה השיווק יהיה יותר מדוייק, העלויות יהיו יותר זולות, והטראפיק וכמות מכירות יעלו.

  1. תעשה את המחקר שלך יסודי. יש לך נישה ספציפית שמעניינת אותך ויש בה חתך מספיק גדול של אנשים שקונים? תחקרו כמה שיותר יסודי את התחום. מי הגדולים ביותר בתחום? מי המתחרים הכי חזקים שלי ולמה הם הכי חזקים? מי המתחרים הכי חלשים שלי ולמה זה? ככל שתחקרו יותר ותבינו את המתחרים, מה עובד ומה לא, ככה תוכלו לבנות לעצמכם אסטרטגיה מנצחת!

והדבר הכי חשוב? אמיתי?

תאמינו בעצמכם.

תשקיעו זמן ומאמץ ותבנו חנות דיגיטלית/חנות מסחר אלקטרוני שתהיו גאים בה.

חנות שתיראה טוב, תהיה ידידותית למשתמש, עם מוצרים מעניינים, מגניבים ומותאמי קהל במחירים מדוייקים לכל מוצר (אחרי בדיקות).

לא חייבים להתחיל בגדול עם תקציבי ענק שיגמרו לכם את הכיס עוד לפני שהתחלתם, תתחילו בקטן.

ומצד שני ונגדי – אל תתקמצנו!

תחקרו על זה וריכשו את תוכנות צד שלישי איכותיות שהכי יקלו לכם על העבודה במחיר הכי נמוך וייצרו לכם מה שאתם רוצים הכי הרבה מהעסק הדיגיטלי שלהם- אוטומטיות. (כסף שעובד לבד).

בהצלחה 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *