מדריך למתחילים: 8 צעדים ראשונים לפתיחת חנות דרופשיפינג באיביי

first-steps-to-successful-store

תוכן עניינים

דרופשיפינג באיביי זוהי הדרך מעולה בה ניתן להתחיל להרוויח כסף בצןורה מכוונת דרך האינרטנט.

במדריך זה נסקור בדיוק מה הם הצעדים שאנחנו צריכים לבצע כדי להתחיל להקים את החנות הראשונה שלנו באינטרנט.

לפני שבכלל נתחיל לפתוח חנות דרופשיפינג באיביי, בואו נבין בכלל מה זה דרופשיפינג.

מה זה דרופשיפינג? הגדרה

באופן מסורתי, קמעונאים מנהלים מלאי של המוצרים שהם מציעים בהישג יד, לרוב הם רוכשים מוצרים אלה בכמויות גדולות במחיר סיטונאי מיצרן.

Dropshipping מבטל את שלב שמירת המלאי, במקום זאת מאפשר למוכר לרכוש מוצרים בסיטונאות באופן פרטני ואז למכור אותם ברווח מקוון.

אתרי מסחר אלקטרוני כמו eBay ואמזון מאפשרים למוכרים להציב את הרישומים שלהם בפני קהל גדול במינימום דמי עיבוד.

איך Dropshipping באיביי עובד?

איך Dropshipping באיביי עובד?

ישנם מיליוני מוצרים ב- eBay, אך האם ידעתם שמוכרים רבים הנמצאים ב- eBay אף פעם לא מטפלים או מחזיקים מלאי של הפריטים שהם מוכרים ברשת?

במקום זאת, הם מוצאים את מוצריהם ממוכר מקוון, לרוב במחיר סיטונאי, ומעלים את פריטי המקור בחנות eBay משלהם.

מוכרים רבים ישתמשו בתמונות המדויקות, בכותרות המוצרים והתיאורים המסופקים על ידי הספקים שלהם.

לאחר שבוצעה מכירה, השליח ימלא את ההזמנה באמצעות חברת ההפעלה שלהם, שתספק ותשלח את הפריט ללקוח.

מכיוון שהסחורה נשלחת ישירות ללקוחות שלך, אתה כ- דרופשיפר פשוט פועל כמעין מתווך בין הספק לצרכן, אתם רוכשים מוצרים בכמויות גדולות ומוכר אותם במחיר קמעונאי טוב ב- eBay.

דרופשיפינג מותרת ב- eBay, בתנאי שהמוכר מתחייב למסירה תוך 30 יום מתום הרישום.

למרות שזמן המשלוח ואיכות הפריט אינם בשליטת המוכר ישירות, eBay מטילה אחריות מלאה בידיהם.

כל מי שיש לו חשבון מוכר ב- איביי יכול להתחיל דרופשיפינג באיביי! אתה צריך להתחיל להחליט אילו מוצרים למכור.

ואז למכור מוצרים אלה מסיטונאי או ספק אחר שיכול להבטיח משלוח מהיר ואמין.

לא תראה תשואה ענקית עם כמה מכירות בלבד;

המפתח להצלחה של הוא כמויות.

גורמים כמו תמחור, מאמצי שיווק ותזמון יכולים להפוך או לפרק אסטרטגיות.

היתרון הגדול ביותר בבעלות על חנות דרופ היא שלא תצטרך שהמוצרים יהיו ברשותך לפני שאתה מוכר אותם.

לאחר שתקבל ספק אמין שישמש למימוש ההזמנה, פשוט צור את רשימת הרישומים שלך ב- eBay ותחליט מתי לפרסם.

כיצד לשווק ובאיזו נקודת מחיר אתה חושב שתביא לך מכירות גבוהה ורוויח רווח.

לאחר שרשמת את המוצרים שלך ב- eBay והמכירות יתחילו להיכנס, העדיפות הבאה שלך היא לבנות ולשמור על מוניטין מדהים עם הלקוחות שלך על ידי מילוי ההזמנות שלהם והתמודדות מיידית עם כל הבעיות שעלולות להתעורר.

דרופשיפינג באיביי יתרונות וחסרונות

ישנם היתרונות והחסרונות באיביי כשבונים חנות למסחר אלקטרוני:

יתרונות

זה קל. Dropshipping ב- eBay קל מאוד כמו ההרשמה אליו.

אין צורך להתמודד עם הטרחה והעלויות של הקמת חנות מקוונת משלך או בלוג.

פחות צורך בשיווק. רישומי ה- eBay שלך יוצבו מול מיליוני קונים ברשת, ויחסכו לך זמן וכסף בשיווק, SEO ותעבורה בתשלום.

יותר תנועה עבור פחות מאמץ. הקהל הגדול בהרבה מבטיח לך לבצע מכירות ביתר קלות ולקבל את המחירים הטובים ביותר עבור המוצרים שלך.

חסרונות

עמלות רישום. איביי גובה עמלה קטנה לרישום (50 הרישומים הראשונים הם בחינם) וכן עד 10 אחוז ממחיר המכירה הכולל שלך (המכונה "עמלת ערך סופי").

עמלות אלה יכולות להסתכם במהירות.

זכור כי המפתח להרוויח כסף באמצעות dropshipping הוא ע״י ביצוע מכירות.

פחות התאמה אישית. מכירת מוצרים ב- eBay היא דרך נהדרת לפתוח עסק מקוון, אך פחות אפשרויות התאמה אישית עבור החנות והרישומים שלך זה יכול להקשות על ההתנתקות מהמתחרים שלך.

מעקב תדיר נחוץ. תצטרך להישאר בראש הרשימה תמיד אם אתה רוצה לשמור על הנפח הדרוש בכדי להרוויח כסף באמצעות מכירות eBay.

ישנם כלים מקוונים זמינים שיכולים לעזור לך לייעל את תהליך הרישום מחדש.

בסופו של דבר, זה תלוי היכן היכן ברצונך למקם את עיקר זמנך והמאמץ שאתה מבצע בעת מכירת מוצרים סיטונאיים ברשת.

אך עבור מוכרים רבים, dropshipping ב- eBay היא דרך פשוטה ויעילה להרוויח כסף.

8 טיפים המובילים שלנו כיצד להקים חנות מסחר אלקטרונית באיביי.

1. צמצם את עומס העבודה שלך

נפח גבוה הוא המפתח להשיג יתרון תחרותי ולעשות כסף באמצעות מסחר אלקטרוני ב- eBay, שכן שולי הרווח נוטים להיות קטנים מאוד, ולעתים קרובות רק כמה דולרים למכירה.

מוכרים ברשת מנסים למכור כמה שהם יכולים תוך זמן קצר.

אמצעי אחסון גבוה של מוצרים פירושו עבודה רבה יותר, שכן עליכם לעבד ולמלא כל רישום באופן פרטני.

כדי לייעל את התהליך הזה ולהפחית את עומס העבודה שלך, מצא מוצרים שניתן לפרסם כרישומים של פריטים מרובים.

בדרך זו תצטרך לבצע את הרישום פעם אחת בלבד, וזה משאיר אותך חופשי לדאוג ולטפל בהחזרות במידת הצורך.

2. נהל מעקב אחרי המחירים שלכם

הסיבה שמיליוני קונים ברשת נוהרים לאיביי על בסיס יומי היא ההבטחה לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור הפריטים שהם קונים.

זה יכול להוות אתגר עבור דרופשיפרים, מכיוון שבעוד שמחיר המכירה הסופי עשוי להשתנות, הספק גובה עלות קבועה ולא משנה מה.

בנוסף, רישומי איביי דורשים דמי רישום בתוספת אחוז ממחיר המכירה הסופי (עד 10 אחוזים), מה שיכול לחתוך ברווח שלך.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לשמור על הרווחים שלך.

כאשר אתה מבצע דרופשיפינג ל- eBay, יש לך אפשרות להגדיר רישום Buy It Now שמציע את הפריט שלך במחיר קבוע, כלומר אתה יכול להבטיח שתשיג את הרווח הרצוי שלך.

יתרון נוסף לשימוש באפשרות Buy It Now הוא שדמי הכניסה קבועים, לרוב במחיר נמוך יותר, לא משנה אם תיצור רשימת eBay פרטית או מרובת פריטים.

אם אתה עדיין רוצה לאפשר לרוכשי eBay שלך להציע הצעות מחיר עבור המוצרים שלך, תוך פוטנציאל לרווח גבוה יותר, אתה יכול לנסות לקבוע מחיר.

זהו מחיר מינימום שהמוכר מוכן לקבל עבור פריט מכירה פומבית.

עם תמחור מנימאלי, דמי הכניסה והערך הסופי ישתנו, לכן הקפידו להתאים את המחיר בהתאם.

תכונה זו מבטיחה רווחים טובים יותר, אך יכולה להיות מתסכלת עבור קונים, מכיוון שהמחיר המקורי לא יהיה גלוי ללקוח.

הדרך הטובה ביותר לשלוט על שולי הרווח שלך היא להגדיר הצעת מחיר התחלתית גבוהה שמבטיחה לך לכסות את העלויות הקבועות שלך.

הקפד לקחת בחשבון עלויות מהספק שלך (כולל משלוח, מיסים וכו '), כמו גם את דמי הרישום והערך הסופי של eBay.

אתה יכול לחשב עמלות פוטנציאליות לרישום איביי שלך על ידי בדיקת מחשבון האגרות שלה.

3. ודא זמינות

אלפים מרוויחים כסף באמצעות dropshipping ב- eBay מכיוון שזה מבטל את הצורך לשמור על מלאי, אך הדבר יכול להוביל לכמה בעיות.

אחת הטעויות הגדולות ביותר ש- dropshippers יכולים לעשות היא לא להבטיח שהפריטים שהם מפרטים ב- eBay עדיין זמינים.

טעות זו מתסכלת עבור קונים ברשת, גורמת ללקוחות לא לבצע רכישות חוזרות ויוצרת עבורך קשיים כלכליים.

הימנע מהמלכודות של מכירת פריטים אשר לא במלאי, על ידי בדיקה של מלאי הספקים שלך לעיתים קרובות כדי לראות מה יש במלאי ומה יעזוב את חנויותיהם בקרוב בגלל כמויות נמוכות.

איסוף דוחות יומיים מהספקים שלך יעזור לך לשמור על מוניטין של מימוש מהיר ואמין מול הלקוחות שלך.

זכור, העסק שלך זקוק למוניטין שלו כדי להתבלט בתחרות, ולקוחות לא מרוצים יכולים להעמיד במהירות את החנות שלך בסכנת סגירה לצמיתות על ידי איביי.

4. הבטיחו מילוי

וודאת שהפריטים הרשומים שלך יהיו זמינים;

עכשיו הגיע הזמן לשמח את הלקוחות שלך על ידי מילוי כל ההזמנות במהירות וביעילות.

מוניטין הוא הכל באיביי, בו מיליוני מוכרים מקוונים מתחרים על מכירות מדי יום, אז הקפידו לשמור על המסלול הנכון להצלחה.

האתגר הגדול ביותר במילוי מהיר של משלוחים הוא שבסופו של דבר הוא נמצא מחוץ לידיים שלך.

אתה יכול לשלוח את ההזמנות של הלקוחות שלך לספק שלך, אבל זה תלוי בו ובמהירות העבודה שלו.

אם הספק שלך אינו אמין, הגיע הזמן להמשיך ולחפש ספק אחר אשר יענה על הדרישות שלך.

ספק אמין לא רק ישמור על שילוח מהיר, אלא גם ישמור אותך מעודכן במצב ההזמנות שלך, ויידע אותך על עיכובים או בעיות פוטנציאליים, כך שתוכל להעביר את המידע ללקוחות שלך.

בהכרח יתעוררו סוגיות, אך שמירה על קשר עם הספקים שלך וגם עם הלקוחות שלך תביא למינימום של משוב שלילי.

5. היזהר מספקים לא אמינים

ישנם אינספור ספקים שניתן למצוא ברשת, אך dropshippers רבים לא מצליחים לבצע סינון נכון או הערכה של אלה שהם בוחרים לפני שמנסים לבצע מכירות ב- eBay.

טעות זו יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה של משלוחים מאוחרים ופריטים שנשלחו באיכות ירודה.

זכור, הלקוח לא פונה לספק שלך עבור מה שהוא רוצה – הוא מחפש אותך כדי לספק לו את הפריטים שהוא שילם במועד ובאיכות שהוא מצפה להם.

גם אם הספק טועה בהזמנה, הלקוח רואה אותך ורק יגיב בהתאם עם ביקורות או תלונות שליליות ל- eBay.

שירותים כמו ספריות מקוונות יכולים לחסוך לכם זמן על ידי הצעת רשימות של ספקים שמוקרנים מראש לאיכות ואמינות.

6. בנה מערכת יחסית טובה

השגת לקוחות חוזרים היא דרך נהדרת להבטיח רווחים גבוהים עבור דרופשיפינג.

המפתח לגרום לקונים שלכם לחזור אליכם לרכישות עתידיות הוא לבנות ולתחזק מערכות יחסים נהדרות עם הלקוחות שלכם.

בניית מוניטין חזק מתחילה בצעדים שכבר הוזכרו: הבטחת זמינותם של הפריטים שאתה מפרט, עבודה רק עם ספקים אמינים, כנים ונותני שירות מעולים.

אם עולים סוגיות, השב ללקוחות שלך במהירות ובמקצועיות.

הימנע מתגובות קשות או רגשיות, גם אם לקוח כועס.

רגשות רעים יתפוגגו, אך הביקורות יישארו וישפיעו עליך.

יש להעניק לכל אחד מהלקוחות את החוויה הכי טובה שאפשר ותוכלו לבנות במהירות בסיס נאמן של לקוחות חוזרים.

7. תזמן את הרישומים שלך

כמו כל דבר אחר בחיים, תזמון הוא הכל.

בעת קביעת מכירה, יום בשבוע והשעה ביום יכולים להשפיע באופן משמעותי על המכירות שלך.

תזמון הרישום שלך באיביי סביב שעות תנועה שיא נראה הפיתרון הנכון הברור ביותר.

משמעותה של תנועה גבוהה היא יותר צופים פוטנציאליים, מה שיכול להוביל לביצוע מכירה במהירות רבה יותר ועם מרווח רווח טוב יותר.

עם זאת, רישום בזמני שיא פירושו גם תחרות רבה יותר, כמו גם הסיכוי שלקונים הפוטנציאליים שלך לא יהיה סיכוי להציע כלום על הרישום שלך בגלל מהירויות האתר האטיות.

זה מזיק במיוחד כאשר מכירה פומבית עומדת להיסגר.

קשה להרוויח כסף כאשר הלקוחות שלך אפילו לא יכולים להגיע לרישום שלך בזמן!

איזון הוא המפתח הנכון להצלחה.

שקול את השעות האופטימליות לרשימת המוצרים שלך ולסיום המכרזים.

גורם מפתח נוסף שיש לקחת בחשבון הוא היעד הדמוגרפי שלך:

מי היה הכי מתעניין במוצר שלך? מתי בדרך כלל לקוחות אלו מבצעים קניות מקוונות?

לדוגמה, שבתות וראשון בין השעות 16:00. ו 7 בערב.

PST בדרך כלל רואה את תקופות התעבורה הגבוהות ביותר ב- eBay,

אך לקוחות מומחים יותר בתחום הטכנולוגי עשויים לבחור להימנע מאותם זמנים כדי להבטיח הצעת מחיר מכירה פומבית מוצלחת יותר.

חשוב על מי עשוי לרכוש את המוצר שלך ואיך לוח הזמנים שלהם עובד.

שימו לב להיסטוריה של כל רישום ב- eBay כדי לקבוע את התזמון הטוב ביותר למוצרים עתידיים.

התבונן מתי הפריטים שלך חווים שיא בתנועה וזהה את הדפוסים.

8. אפשרו מעקב אחרי מוצרים

וודא שלקוחות איביי שלך יכולים לעקוב אחר המוצר היא קלה.

פשוט שתף איתם את מספרי המעקב של UPS, FedEx או USPS.

היכן שהדבר קשה יותר זה כאשר אתה שולח הזמנה של אמזון ללקוח וההזמנה הזו מועברת באמצעות Amazon Logistics.

משלוחים של אמזון לוגיסטיקה הם אלה שנשלחים למעשה על ידי אמזון במקום UPS, FedEx וכו ', ולרוב יש מספר מעקב שמתחיל ב- TBA שאחריו 12 מספרים.

הבעיה עם המשלוחים הללו היא שמכיוון שאתה צריך להיכנס לחשבון אמזון שלך כדי לעקוב אחריהם, לקוחות eBay שלך אינם יכולים לעקוב אחר המשלוח שלהם.

לא רק זה, eBay לא רואה את מספרי המעקב של אמזון.

אם אתה צריך להוכיח כי פריט נמסר במהלך סכסוך קונים ב- eBay, לא תוכל לעשות זאת מכיוון שאין דרך עבור eBay או של הקונה לעקוב אחר המשלוח של אמזון.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שניתן יהיה לעקוב אחר המשלוחים שלך היא לעבוד ישירות עם ספקים במקום למכור את המוצרים שלך ממקומות כמו אמזון שיש להם סוגיות כאלה.

ספריות מקוונות כמו SaleHoo יכולות לעזור בכך על ידי מתן רשימה של ספקים אמינים.

עם זאת, אם ברצונך להשתמש באמזון כמקור להפצת המוצרים שלך, וודא שאתה ממיר את מספרי המעקב של TBA של אמזון לוגיסטיקה למספרים ש- איביי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *