חשיפה בונים חנות אינטרנטית? 5 דרכים יעילות למשוך לקוחות ולהגדיל מכירות

expose your shop to buyers

תוכן עניינים

חנות אינטרנטית היא אחד הדרכים שתופסים תאוצה בקרב בעלי עסקים ויזמים אשר רוצים להתחיל להרוויח כסף באינטרנט.

אחת הבעיות הגדולות בהם נתקלים אותן בעלי חנויות הן שהם לא יודעים כיצד להביא קהל לקוחות גדול יותר.

אתה לא תצליח להתפתח אלא אם כן תוכל למשוך לקוחות לעסק שלך.

כמובן שזה נשמע קל יותר להגיד מאשר לבצע – השגת משתמשים לחנות עשויה להיות תהליך קשה מאוד וגוזל זמן.

כדי להקל על התהליך ריכזנו עבורך חמש דרכים יעילות ביותר שיעזרו לך להשיג תנועה רבה מבלי לבזבז תקציבי ענק 😉 .

1. צרו חנות אינטרנטית יפה

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לשאול את עצמך אם האתר שלך אטרקטיבי.

העיצוב של חנות הוא חיוני, מכיוון שאם האתר לא יפה ולא מושך לקוחות פשוט לא ילחצו.

עליכם להיות מודעים לכך שהחלטת הרכישה של המשתמש בדרך כלל מתקבלת רק לאחר שלוש שניות באתר האינטרנט שלכם

כך שזה הרושם הראשוני שחשוב לעשות.

אם לקוחות לא אוהבים את זה, הם לא יקנו כלום ואף פעם לא יחזרו.

2. תיהיו פעילים ברשתות החברתיות

מדיה חברתית היא אחד הערוצים המאפשרים לך קידום בחינם.

כמובן שאם אתה מפרסם מודעות בין רשתות, תשלם, אך עצם הנוכחות היא בחינם.

וזה יכול להביא גם יתרונות רבים!

המפתח להצלחה במדיה החברתית הוא אספקת תוכן נפלא.

אתה צריך להיות מעניין ומצטיין, כדי שאנשים ירצו לעקוב אחריך.

אם תצליחו לעשות זאת, יהיה לכם אפיק שיווקי נהדר ללא הוצאה כספית.

אז מה בעצם עליכם לעשות כדי למשוך לקוחות המשתמשים במדיה חברתית?

תפרסם באופן קבוע – לפחות על בסיס יומיומי, כך שלקוחות לא יוכלו לשכוח ממך (אך לא בכל מחיר – אם אתה מפרסם רק בגלל שאתה צריך, זה עשוי להשפיע לאחור!)

תעסיק את המשתמשים שלך: שאל אותם שאלות, השב להערותיהם, נסה לתפוס את תשומת ליבם.

בחר את הערוצים הטובים ביותר עבור העסק שלך, אך התמקד תמיד בפייסבוק ובפינטרסט, מכיוון שאלו מביאים תנועה רבה לחנויות מקוונות (FB: 55%; Pinterest: 25%)
השתמש בגרפיקה – פוסטים עם תמונות מקבלים בדרך כלל מעורבות של 50% יותר מאחרים.

הנה מדריך מפורט שיעזור לכם להתחיל להיות מאסטרים ברשתות החברתיות, עם קורס מנהל רשתות חברתיות.

3. דאגו ללקוחות שלכם

דבר נוסף שיעזור לכם למשוך משתמשים רבים הוא טיפול לקוחות יוצא מן הכלל.

זכרו תמיד: אין קידום טוב יותר מלקוחות מרוצים.

הפוך את חווית הקנייה בחנות שלך למהנה ורק בצורה חיובית.

מחקר של פורסטר קובע כי 45% מהצרכנים בארה"ב ינטשו עסקה מקוונת אם לא יתייחסו במהירות לשאלותיהם או לדאגותיהם.

המשמעות היא שאם אתה רוצה למשוך לקוחות אתה צריך לענות על כל הערותיהם ובירוריהם.

ומהר ככל האפשר, לגרום לתגובות בזמן הן המפתח להצלחה בעניין זה.

לעולם אל תזלזל בהשפעת הטיפול בלקוחות.

מחקר שערך מקינזי גילה כי 70% מחוויות הקנייה מבוססות על האופן בו הלקוח מרגיש שמטפלים בו.

מתברר, לא המוצר עצמו או המודעות הם המפתח – זהו שירות לקוחות.

והמשימה שלך אינה פשוטה – אנשים להוטים יותר מפעמיים לחלוק רשמים שליליים מאשר רושמים חיוביים.

אפילו אומרים שלוקח 12 חוויות לקוח חיוביות כדי לפצות על שלילית אחת.

בכך, וודאו כי כל הלקוחות שלכם מרוצים מהשירות שאתם מספקים.

היה נחמד, מועיל ומיומן ותראה שהלקוחות יבואו. האמינו לי, תופתעו עד כמה גדול כוחם של שיווק מפה לאוזן.

אין לכם חנות באינטרנט ואתם רוצים להתחיל לבנות אחת, הנה מדריך מפורט כיצד להתחיל דרופשיפינג באיביי בכמה צעדים פשוטים.

4. צרו הנחות והטבות

כולנו אוהבים מבצעים והנחות.

בדרך כלל הנחה של הכסף היא זו שעושה לנו את ההרגשה הטובה, שהמוכר בא לקראתנו.

זהו מנגנון פסיכולוגי האחראי לתחושות אלה.

אושר שהעולם "חופשי" גורם לנו לחוש התרגשות בלתי הגיונית, המעוררת אסוציאציה חיובית.

איך אתה יכול להשתמש בו בחנות המקוונת שלך כדי למשוך לקוחות?

רעיון אחד הוא להציע ללקוחות משלוח חינם.

דרך נוספת היא חלוקת קופוני הנחה.

אתה יכול לתת אותם ללקוחות חדשים, כך שיהיה להם גירוי לבצע את הרכישה הראשונה שלהם.

מומלץ גם לצ׳פר לקוחות נאמנים על ידי מתן הצעה מיוחדת כמו למשל: "קנו 2, קבלו שליש בחינם" או "פריט שני 30% הנחה".

כל אלה יגרמו ללקוחות שלכם להרגיש מיוחדים ולעודד אותם לקנות בחנות שלכם.

5. שיווק במייל

אחרון חביב: שיווק בדואר אלקטרוני.

זהו פיתרון זול ויעיל כאחד למשוך לקוחות לחנות ה – אינטרנטית שלכם.

"סקר מיתוג" של אפסילון הוכיח כי ל -54% אנשים יש גישה חיובית יותר כלפי חברות ששולחות להם אימיילים.

מה שכן, 71% מהנשאלים הצהירו כי בעת הקניות הם תמיד זוכרים אימיילים שחברה שולחת אליהם.

תוצאות אלה מאשרות את חשיבות שיווק הדואר האלקטרוני.

אבל מה בעצם תוכלו לעשות?

כמה מהרעיונות הנפוצים ביותר הם:

  • שלח דוא"ל על מוצרים חדשים
  • לשלוח מיילים על מכירות ופרומואים
  • לשלוח מיילים לאחר הרכישה עם מוצרים דומים או מומלצים, כך שאנשים להוטים לבצע רכישה נוספת
  • שלח דואר אלקטרוני ללקוחות שלא היו פעילים בחנות שלך זמן מה עם קופוני הנחה כדי לגרום להם לבקר באתר שלך מחדש
  • שלח כמה טיפים או סגנונות הקשורים למוצרים שלך – בדרך זו תוכל לעודד אנשים ולגרום להם לבקר בחנות שלך.

כפי שאתה יכול לראות, אינך זקוק למיליונים כדי למשוך לקוחות לחנות האלקטרונית שלך.

הדבר החשוב ביותר הוא להיות יצירתי ולדעת באילו ערוצים להשתמש.

עכשיו כשיש לך את הידע הזה, קדימה התחל לקדם את חנות אינטרנטית שלך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *