5 שלבים פשוטים להשקת חנות דרופשיפינג משלך בשנת 2020

3 ways for e store

תוכן עניינים

לפתוח חנות דרופשיפינג משלך היא החלטה מרגשת – ודי חכמה לקבל בשנת 2020.

ההערכה היא שיהיו 2.14 מיליארד קונים דיגיטליים ברחבי העולם בשנת 2021, כך שהלקוחות בחוץ מחכים.

אבל לדעת איפה להתחיל זה האתגר האמיתי והדרך הטובה ביותר להגדיר את העסק שלך להצלחה יכולה להיות די קשה.

להלן מבט מהיר על חמשת הצעדים העיקריים שתצטרך לעבור בכדי להפוך לדרופשיפר מומחה.

5 שלבים פשוטים להשקת חנות דרופשיפינג משלך בשנת 2020

כיצד לפתוח עסק דרופשיפינג: 5 שלבים פשוטים

  1. מצא את הנישה והמוצרים שלך
  2. בחר ספק
  3. מיין את כל הדברים החוקיים
  4. בחר בערוץ המכירות שלך
  5. התחל לשווק את המוצרים שלך

אנו נעבור אתכם דרך כל אחד מהצעדים הללו ונחשוף שלוש טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן, בכדי לתת לכם את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה.

אבל ראשית, נתחיל בשאלה הנפוצה: מה זה דרופשיפינג בכלל?

זהו הוא מודל עסקי בו אתה, הקמעונאי, לא צריך לאחסן או אפילו לטפל במלאי כלשהו.

לקוחות מזמינים מוצרים דרך החנות המקוונת שלך, ואתה מעדכן את הספק שלך.

הם בתורם מעבדים, אורזים ושולחים את המוצר ישירות ללקוח. פָּשׁוּט!

זה אולי נשמע מאתגר, אבל זה דווקא מאוד פשוט.

נתחיל בתפקיד שלך.

אתה מתנהג כקמעונאי – יש לך חנות, מפרסם מוצרים ומקבל תשלומים מלקוחות.

כל זה נשמע די מוכר.

עם זאת, בעוד שחנות מקוונת רגילה תשלח את המוצרים שלה ללקוח בנקודה זו, בדרופשיפינג המצב הוא מעט שונה.

כשאתה מקבל הזמנה מלקוח, אתה מעביר אותה לספק שלך.

ספק הוא צד שלישי אשר בבעלותו אחסון המוצרים שאתה מוכר.

כאשר הוא מקבל הזמנה מהחנות שלך, הוא מכין, אורז ושולח את המוצר ישירות ללקוח שלך.

המשמעות היא שלעולם לא תצטרך להתמודד עם המוצרים בעצמך, וזה אחד ההבדלים העיקריים בין דרופשיפינג לחנויות מסורתיות.

אז מאיפה הרווח שלך מגיע?

ובכן, אתה גובה את המחיר הקמעונאי עבור המוצרים שלך – כלקוחות, רוב המוצרים שאנו קונים מחויבים במחיר הקמעונאי.

לדוגמה, אם אתה מוכר משקפי שמש, ייתכן שתגבה מהלקוח שלך 50 דולר עבור זוג אחד.

לאחר מכן אתה משלם לספק שלך את המחיר הסיטונאי עבור אותו מוצר.

מחיר סיטונאי הוא מה שקמעונאים משלמים בדרך כלל עבור מוצרים ברכישה מיצרנים וזה יותר זול מהמחיר הקמעונאי.

אז, עבור אותו זוג משקפי שמש, אתה עשוי לשלם לספק שלך 40 דולר.

זה אומר שאתה בסופו של דבר עם רווח של 10 דולר!

אחד היתרונות העיקריים הוא שלא תצטרכו להשקיע המון כסף ברכישת מלאי כדי להתחיל למכור.

זה הופך את הדרופשיפינג למודל עסקי הרבה יותר זול וניתן לניהול.

אתה לא צריך סכומי כסף גדולים כדי להתחיל, ואינך צריך לדאוג לשכור מחסן לאחסון מלאי – או לנסות להכניס 100 ארגזי משקפי שמש לקופסאות.

מס׳ 1. מצא את הנישה למוצרים שלך

מציאת נישה מועילה לחיבור לקהל יעד ולמיצוי מוצרים רלוונטיים.

נישות הן חשובות, אך מוצרים חיוניים אף יותר להצלחת העסק שלך כשיש לך חנות דרופשיפינג.

ערכו מחקרי שוק, מצאו דרכים להוסיף ערך וחשבו איזה סוגים של לקוחות אתם רוצים למשוך לחנות שלכם.

זהו הצעד הראשון, וכנראה החשוב ביותר – אז אל תדלגו עליו!

נראה שמרבית המדריכים לגבי תחילת הדרך עוסקים בחיפוש נישה.

מציאת הנישה שלך חשובה מכיוון שהיא עוזרת לך לצמצם את קהל היעד שלך, וסוגי המוצרים בהם תתמקד.

זה יכול אפילו להשפיע באופן ניכר על ההצלחה של העסק שלך בטווח הרחוק.

ישנן דרכים שונות לגישה – אתה יכול לקפוץ על טרנדים חמים, או לבחור באפשרויות קבועות יותר וארוכות טווח.

אתה יכול לנחש איזה מהם אנו ממליצים ביותר!

טרנדים חמים הם בסדר לניצחונות לטווח קצר, אך הם סופר תחרותיים ולא נמשכים הרבה זמן.

עדיף לך לבחור נישה שמספקת מכירות באופן עקבי, ומעניקה לך לקוחות חוזרים.

אז איך תצליחו לבחור נישה רווחית כשבונים חנות דרופשיפינג?

תמיד כדאי לבצע מחקר כלשהו – ויש המון כלים בחוץ שיעזרו לכם להתחיל.

להלן הבחירות המובילות שלנו:

גוגל טרנדס – כלי שימושי זה מראה לך כמה מונחי חיפוש מסוימים פופולריים לאורך זמן.

אתה יכול אפילו להציג עניין בחיפוש לפי אזור, ולהשוות אותו למונחי חיפוש אחרים לאורך זמן. אה, וזה בחינם!

SEMrush – גם אם אינך משתמש בזה לצורך צמצום הנישה שלך, זה כלי שיעזור לך להישאר מעודכן בשיווק שלך.

ממחקר מילות מפתח לחקר שוק שלה, SEMrush הוא נכס רב עוצמה לכל עסק.

מתכנן מילות המפתח של גוגל – כלי פופולרי זה עוזר לך להחליט לאילו מילות מפתח עליך למקד, לראות באיזו תדירות חיפוש מילות מפתח מסוימות מתבצעות ולגלות מילות מפתח רלוונטיות חדשות לבחינה.

Kickstarter – זה בחינם, זה קל וזו עוד דרך נהדרת למצוא מוצרים מגמתיים.

אתה יכול לחפש לפי קטגוריה ואזור וזה מראה לך אילו מוצרים ממריאים – מה שהופך אותם לטובים יותר מגוגל טרנדס.


Trend Hunter – קהילה מקוונת ענקית המוקדשת לשיתוף מגמות בשוק.

זוהי קהילת הטרנדים הגדולה בעולם ועם 20 מיליון צפיות חודשיות, תהיה בטוח שאתה בחברה טובה.
אתה תמצא כמה רעיונות חדשים וטובים כשאתה מקים חנות דרופשיפינג.

אולי כבר יש לך מושג מה אתה מחפש, אבל אם לא, יהיה לך קשה למצוא כיוון בין כל המגמות הללו.

אם אתה מתקשה להתחיל, אנו ממליצים לנסות למצוא נישה שמשלבת רווחיות עם התשוקה שלך.

ככה, לא תפסיד מהר כסף, או שתשתעמם על עצמך למכור מוצרים שאין לך עניין בהם!

כדי למצוא נישה שאתה מתלהב ממנה, שאל את עצמך:

  • אילו מוצרים אתה קונה הכי הרבה?
  • באילו אתרים, בלוגים וחנויות אתה מבקר לרוב?
  • האם יש דפי מדיה חברתית שאתה נהנה במיוחד?
  • האם אתה אוסף מוצרים? משהו שקונים שוב ושוב?

עם זאת, וודא שאתה משלב תשוקה עם מחקר – לאחר צמצום הנישה שלך, בדוק שהיא משתלמת באמצעות הכלים המפורטים למעלה.

כדי לעזור, ביצענו כמה מחקרים ומצאנו כמה מהנישות הרווחיות ביותר שנועדו להמשיך ולצמוח.

בחן את שוקי המסחר האלקטרוני הרווחיים ביותר, כמו אופנה, אלקטרוניקה ומדיה, וריהוט.

בשווקים אלה קיימות קטגוריות כמו הנעלה, ספרים או מכשירי חשמל ביתיים.

בתוך הקטגוריות הללו תוכל למצוא מוצרי נישה למכירה.

להלן מספר טיפים מובילים למציאת המוצרים המושלמים לעסק שלך ב- dropshipping:

זהה מגמות עכשוויות.

האם יש מוצרים חמים בנישה שלך? שילוב של פריטים מגמתיים עם פריטים קבועים יותר זו דרך טובה להגביר את המכירות.

בצע מחקר מוצר.

משאבים כמו Google Trends ו- Kickstarter.com מועילים לבחון במה אנשים מעוניינים.

מצא דרכים להוסיף ערך.

האם אתה יכול להגדיל את ערך המוצר שלך בעצמך? הוספת ערך יכולה לעזור לך לנצח את התחרות – זה יכול להיות דרך מדריך ייחודי לשימוש או להתקנת המוצר, למשל.

חשוב על הקהל שלך.

האם המוצר שלך ימשוך אנשים שהתחום מדבר אליהם? או עסקים? באופן אידיאלי אתה רוצה למכור מוצר שאנשים יחזרו אליו שוב ושוב, ושהם לא יוכלו לשים את היד בקלות בחנות המקומית שלהם.

אל תפחד למתוח את הנישה שלך …

לפעמים.

אם אתה מוכר ציוד קמפינג, האם אתה צריך להיצמד אך ורק לתנורים ולאוהלי קמפינג? לא! אתה יכול להתנסות בפריטים קשורים, כמו מגבות חוף, נעלי הליכה או שמיכות נעימות.

התחל בקטן ותראה איך הלקוחות שלך מגיבים.

כדאי להקדיש זמן למציאת המוצרים המתאימים, מכיוון שזה ישפיע על כל דבר מהקהל שלך לספק שלך ומחוצה לו.

אנו ממליצים להתחיל בחנות נישה בעיקר מכיוון שהיא יכולה להקל על צמצום המוצרים שלך ולוודא שלא תסיים במוצרים לא קשורים בחנות שלך.

מס׳ 2. בחירת ספק

בחירת ספק נכון היא חיונית להצלחת חנות דרופשיפינג.

אתה יכול להיות טוב כמו הספק שלך – אתה סומך עליו שישלח במהירות מוצרים באיכות טובה כדי לספק את הלקוחות שלך.

הנה כמה טיפים מובילים למציאת ספק Dropshipping אמין לעסק שלך.

לאחר שמצאת את המוצרים האידיאליים שלך, אתה זקוקים לספק שיכול לספק אותם בשבילך!

עסק דרופשיפינג תלוי בכך שהספק שלך יבצע עבודה טובה.

חוות דעת הלקוחות שלך עליך נשענת על המשלוח ואיכות המוצר שמגיע – על אף אחד מהם אין לך שליטה.

58% מהלקוחות שנסקרו הפסיקו לקנות עם קמעונאים בגלל חווית משלוח שלילית, כך שאתה זקוק לספק שאתה יכול לסמוך עליו.

כצפוי, יש הרבה ספקים בחוץ.

חלקם טובים.

חלקם לא כל כך טובים.

ויש להימנע מחלקם בכל מחיר.

כך ניתן לדעת את ההבדל …

הזמן מוצר מדגם מכל ספק שאתה שוקל לקיים איתו מערכת יחסים.

שים לב לזמן האספקה ​​ואיכות המוצר בפרט.

היזהר מספקים אשר מבצעים הונאה – הם נמצאים שם בחוץ!

אנשים מנסים לפעמים להתנהג כמתווך בינך לבין הספק האמיתי כך שיקבלו רווח גדול יותר מהקניות שלך.

תעשה בדיקות מעמיקות יותר.

מרבית הסיטונאים לא משקיעים מאמץ רב בשיווק או בקידום החנות שלהם – נסה מונחי חיפוש שונים.

טקטיקות אלה צריכות לעזור לך להפריד בין ספקים באיכות טובה לבין כאלה שהם באיכות נמוכה – וזכור להיזהר מהונאות!

5 שיטות למציאת ספק דרופשיפינג טוב

ישנן דרכים שונות שתוכל לחפש ספק.

להלן הגישות העיקריות שתוכל לנקוט …

  1. פנה ישירות ליצרן
    זו אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא ספקים אמינים. ראשית, צור קשר עם יצרן המוצר ובקש ממנו את רשימת הספקים שלו. ואז צור קשר עם הספקים הללו ושאל אם הם תומכים ב- dropshipping!
  2. השתמש בבונה חנות מסחר אלקטרוני
    דוגמאות לבוני מסחר אלקטרוני כוללות Shopify ו- BigCommerce – תוכל לבנות חנות מקוונת משלך ואז להוסיף אפליקציה המאפשרת לך לייבא מוצרים מספקי dropshipping. זוהי דרך קלה מאוד להתחיל, בה אנו נעמיק בהרחבה בהמשך.
  1. הזמנה מהמתחרים
    זוהי פעולת חובה בתעשייה – זה מועיל בעיקר אם אתה נאבק למצוא ספק, אז אל תסמוך עליו כבר מהיום הראשון.

כך זה עובד: אתה מוצא מתחרה שאתה חושד שגם הוא עושה dropshipping ומבצע ממנו הזמנה.

עם קבלת המוצר, התחל לחקור אותו – מצא את כתובת ההחזרה בגוגל.

זה אמור להוביל אותך לכתובת המשלוח המקורית המכונה גם ספק הדרופשיפינג.

  1. פגוש אנשים
    אם אתה אוהב לצאת לשם ולפגוש אנשים פנים אל פנים, כדאי לך לשקול ללכת לתערוכות. זה נותן לך את ההזדמנות להתערבב עם שחקני מפתח בנישה שלך.

תוכל ליצור קשרים, לבצע מחקר מוצרים ולהרחיב ספקים פוטנציאליים – והכל באירוע אחד!

תצטרך קצת זמן וכסף כדי להשתתף.

תוכל לבדוק את תערוכות המסחר הקרובות באמצעות חיפוש פשוט בגוגל –

באתרים כמו SaleHoo ו- WholesaleCentral יש יומני תערוכות שיסייעו לך.

  1. שלם עבור ספקים
    ספריות ספקים יכולות להיות מועילות כשאתה מתחיל לראשונה – בדרך כלל הם מוזמנים לפי מוצר או ענף, מה שמקל על איתור ספקים רלוונטיים. הם מושלמים להקפצת רעיונות, ובדרך כלל נדרשים לוודא שהספקים הרשומים הם מקוריים.

ספריות אלו יכולות להפחית את המאמץ שלך באיתור ספקים ולחסוך זמן במציאת רעיונות חדשים.

יצירת קשר עם הספק שלך

אז ברגע שמצאת את הספק המושלם שלך למשלוח – או לפחות צמצמת את האפשרויות שלך – מה אתה עושה עכשיו?

ראשית, אם אתה מעוניין לבצע בירור רציני ובאמת להפעיל את הדברים, יהיה עליך להיות מוגדר באופן חוקי ומוכן לעמוד בקריטריונים הרשמיים של הספק.

נדבר על זה בחלק הבא.

אם, לעת עתה, אתה פשוט רוצה לשאול כמה שאלות ראשוניות, אז אתה לא צריך לדאוג לגבי זה עדיין.

חוץ מזה הנה כמה טיפים מהירים כיצד לפנות לספקים פוטנציאליים:

להיות מקצועי. בהודעות דוא"ל ובטלפון, שימו לב לשפה, לטון ולמידע בו אתה משתמש.

היו בטוחים ומנומסים, היו פעילים בגישה שלכם ואל תדרשו דרישות בלתי הגיוניות – זה יעשה דרך ארוכה להקמת מערכת יחסים טובה!

תענה לטלפון. עבור אנשים רבים זה מספיק כדי לקבל רגליים קרות – אם כן, אל תדאגו! הספקים מקבלים טונות של שיחות כל יום, כך שהם רגילים לזה גם אם אינך עושה זאת

ושיחה לספק שלך היא הדרך הקלה ביותר לקבל תשובות לשאלות שלך.

היה מוכן. אם יש לך שאלות, נסה לרשום אותן לפני שתצור קשר.

ודא שעשית קצת מחקר על הספק, על המוצרים שלך ועל הצד המשפטי של הדברים.

זה יעזור לספק שלך לקחת אותך ברצינות.

זה הזמן לשאול כמה שיותר שאלות.

זה לא רק יעזור לך להחליט אם הספק שלך אמין והבחירה נכונה עבורך – זה גם יוכיח לספק שלך שעשית את שיעורי הבית שלך ואתה לוקח את העסק שלך ברצינות.

וודא שאתה מזמין תמיד מוצרים לדוגמה מכל ספק שאתה שוקל לעסוק איתו ב-Dropshipping.

זה יאפשר לך להעריך אותם מנקודת מבט של לקוח – התבונן בשירות הלקוחות שלהם, זמני האספקה, האריזה ואיכות המוצר שלהם.

מס׳ 3 תן דגש על נושאים משפטים

אתה מקים עסק מסחרי אלקטרוני לגיטימי, לכן עליך לסמן את כל התיבות המשפטיות לפני שתוכל להתחיל למכור. 

רוב הספקים הנמצאים שם יזדקקו לתיעוד משפטי מסוג כלשהו לפני שיסכימו לעבוד איתכם, לכן כדאי להגיע לתחום בצורה נכונה.

אתה מקים עסק מסחרי אלקטרוני לגיטימי, לכן עליך לסמן את כל התיבות המשפטיות לפני שתוכל להתחיל למכור.

רוב הספקים הנמצאים שם יזדקקו לתיעוד משפטי מסוג כלשהו לפני שיסכימו לעבוד איתך, לכן כדאי להגיע לתחום בצורה נכונה.

כשאתה חושב על איך לפתוח עסק, אתה יכול להיקלע לנישות ומוצרים, ספקים ואסטרטגיות מכירה.

זה יכול לגרום לך לשכוח את הצד המשפטי של הדברים – הצד הפחות נעים שרוב האנשים לא באמת רוצים לחשוב עליו.

אבל, אם אתה רציני כשאתה מקים את העסק שלך, אתה צריך להיות הגיוני לגבי הצעד הזה.

זה לא צריך להיות משעמם או מלחיץ – זה מה שהופך את העסק שלך למציאותי, ולא רק לחלום.

מוכן להפוך את זה לממשי? בוא נראה איך!

  1. בדוק את הדרישות המשפטיות המקומיות שלך
    דרופשיפינג הוא 100% חוקי – אך הדרישות משתנות ממדינה למדינה. הקפד לבצע בדיקה כפולה ומשולשת לפני שתתחיל. ייתכן שתצטרך לקבל רישיון עסק, למשל.
  2. בחר מבנה עסקי
    המבנה העסקי שלך מראה באיזו קטגוריה העסק שלך יושב – זה אפיון מוכר כחוק.

דוגמאות לכך כוללות תאגידים ועמותות.

  1. הגדר חשבון עסקי נפרד
    אל תערבב את הכספים העסקיים שלך עם הכספים האישיים שלך. (פשוט לא).

מס׳ 4. בחר בערוץ המכירות שלך

מס׳ 4. בחר בערוץ המכירות שלך

עכשיו הגיע הזמן להעריך את ערוצי המכירה השונים הזמינים ולבחור אילו ערוצים הכי מתאימים לך.

דוגמאות לערוצי מכירות כוללים בניית חנות משלך, או שימוש בשוק כמו אמזון או eBay.

אנו נסתכל על השחקנים העיקריים ונעזור לך למצוא את הפתרון המושלם לחנות שלך.

אז עשית את כל הפעילויות החוקיות, בחרת את המוצרים שלך והספקים שלך מוכנים ומחכים שההזמנות יתחילו להתגלגל.

זה אומר שאתה מוכן למכור, למכור ולמכור!

אבל איפה?

תשובה לשאלה זו היא מהו השלב הבא.

ערוצי מכירות הם המקום שבו אתה מוכר את המוצרים שלך, וכיצד אתה מציג אותם אל מול הלקוחות.

לדוגמא, מכירה פנים אל פנים היא סוג של ערוץ מכירות. הערוצים הטובים ביותר עבור דרופשיפינג הם:

בניית חנות מקוונת משלך באמצעות בונה חנויות מסחר אלקטרוני (כמו Shopify, BigCommerce או WordPress)
מכירה דרך שוק מקוון (כמו אמזון או eBay).

בוני מסחר אלקטרוני כמו Shopify מעניקים לך כלים ליצור בקלות חנות מקוונת משלך.

אתה צריך להגדיל את התנועה שלך ולהשקיע קצת זמן, אבל ההיתרון הוא שיש לך שליטה מוחלטת על עיצוב החנות שלך.

מיתוג, שיווק ומלאי הם גם הרבה יותר קלים לניהול באמצעות בונה חנויות מסחר דיגיטליות.

מקומות מקוונים פופולריים מכיוון שיש להם כבר המון תנועה שתוכל להתחבר אליהם.

אם אתה מפרט את המוצרים שלך באתר כמו אמזון, למשל, יש לך סיכוי טוב להיראות על ידי המון לקוחות פוטנציאליים.

החסרון? אין לך שליטה על מיתוג, אתה נתון לחסדי המדיניות שלהם ולעיתים קרובות עליך לשלם דמי מכירה או רישום.

בסך הכל, אנו ממליצים לבנות חנות מקוונת משלך – עדיף לתמוך בעסקים מצליחים לטווח ארוך ולא במכירת טרנדים.

אך מדוע שלא תסתכל מקרוב על כל אפשרות לפני שתחליט?

בניית חנות מקוונת

ישנן שתי שיטות: בונה אתרים למסחר אלקטרוני או וורדפרס.

הראשונה מתאימה למתחילים שרוצים להקים חנות מקוונת במהירות, בעוד שהאחרון דורש ידע בקידוד אך מציע התאמה אישית בלתי מוגבלת, מה שהופך אותו לאידיאלי לבניית חנויות מקוונות.

הנה מאמר שכתבנו בנושא באיזה פלטפרומה כדי לבנות חנות דיגיטלית.

מס׳ 5. התחל לשווק את המוצרים שלך

ברגע שהחנות והמוצרים שלך מוכנים, אתה לא יכול פשוט לשבת לאחור ולקוות שאנשים יתקלו בהם.

האינטרנט הוא מקום גדול, אז אתה צריך לתת למוצרים שלך את תשומת הלב הראויה להם.

שיווק הוא המפתח להגדלת התנועה ולהנעת מכירות.

כעת, כשהחנות שלך באוויר והמוצרים שלך מוכנים, אתה מחכה בציפייה עוצרת נשימה למכירה הראשונה שתצוף בטלפון שלך.

אך שום דבר לא קורה.

לפני שתזרוק את הטלפון שלך בתסכול או תוותר על דרופשיפינג לחלוטין, הרשו לנו להראות לך שלוש טקטיקות שיווק מובילות בכדי לקבל יותר מכירות.

לפי Shopify, אתה צריך להשקיע לפחות 75% מזמנך בשיווק לפחות ארבעה עד שישה חודשים לאחר השקת האתר שלך.

כן, קראת נכון – אז ,תפשיל את השרוולים ותתכונן הנה הטיפים שלנו:

1 קידום אתרים אורגני (SEO)

srupahprho מסתמכים על SEO בדיוק כמו מוכרים מקוונים אחרים.

SEO מהווה "אופטימיזציה למנועי חיפוש", והוא האומנות למצוא את האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל.

אם יש לך חנות מקוונת, עליך למטב אותה כך שגוגל תדרג אותה במעלה תוצאות החיפוש שלה.

עשה זאת על ידי שימוש במילות מפתח, קישור לדפים אחרים באתר שלך וודא שהאתר שלך ידידותי למשתמש, נטען במהירות וידידותי לנייד.

הפעלת בלוג באתר שלך יכולה גם לחולל פלאים כשמבצעים קידום אתרים, מכיוון שגוגל אוהבת תוכן באיכות גבוהה.

לשווקים מקוונים יש SEO משלהם.

אם אתה נמצא באמזון או ב- eBay, יש לך פחות שליטה על מידת הדירוג של המוצרים שלך בתוצאות החיפוש שלהם, אך עדיין יש דברים שאתה יכול לעשות.

דבר עיקרי הוא לשים לב לביקורות הלקוחות שלך, מכיוון שאלו משפיעות ברצינות על האופן שבו אתרים כמו אמזון מדרגים את החנות שלך.

2. רשתות חברתיות

בחר את ערוץ המדיה החברתית המתאים לעסק שלך – לא כל החנויות צריכות לקדם למשל באינסטגרם, אז הערך היטב היכן המותג שלך הכי מתאים.

כדאי גם לחשוב מי קונה את המוצרים שלך והיכן סביר להניח שהם יבקרו.

פרסם תוכן רלוונטי וסדיר שאינו מכירתי יותר מדי – זכור שאנשים הולכים למדיה החברתית כדי להירגע, אז אל תפגיז אותם במבצעים.

המדיה החברתית יכולה להוות מקור עצום לתנועה.

54% מהדפדפנים משתמשים במדיה חברתית כדי לחקור מוצרים, כך שזה שווה את הזמן והמאמץ שלך.

תוכלו לשמוע הרבה על פרסום בתשלום באתרים כמו טוויטר ופייסבוק.

אנו ממליצים תחילה להתמצא בפלטפורמה חברתית, להגדיל מעט תנועה ואז להשתמש בפרסומות בתשלום כדי להגביר את התנועה הקיימת שלך.

3. תמונות מוצרים ותיאורים

השימוש בתמונות מלאי של המוצרים שלך יכול להיות נהדר – לעתים קרובות הם מספקים את הלקוחות שלך ומדגילים המרות.

עם זאת, זה יכול לגרום גם לדרופשיפרים אחרים עם תמונה זהה בדיוק להשתמש באותו מוצר כמוך!

זה יכול לגרום לבעיות כשאתה מופיע זה לצד זה בתוצאות חיפוש (בפינטרסט, למשל). כדי להימנע מכך, נסה לצלם תמונות מוצר משלך.

וודא שהתמונות איכותיות, ברורות ומוארות היטב.

אתה יכול גם לקבל יתרון על המתחרים שלך על ידי כתיבת תיאורי מוצר משכנעים שבאמת מוכרים.

צור קשר עם הלקוח, תהיה תאורי ותמציתי, וזה צריך להראות לך תוצאות מעולות.

לסיכום

הגעת למאמר זה וחיפשת תשובות כיצד לפתוח עסק של דרופשיפינג.

אני מקווה שעכשיו אתה בטוח מספיק בכדי להתחיל ולהפוך את החלומות האלה למציאות.

עברנו את התהליך, החל בבחירת המוצרים שלך לאורך כל הדרך ועד לשיווק החנות שלך.

אנו מבינים שיש הרבה לעשות, אז הנה סיכום מהיר ונחמד של חמשת הצעדים האלה.

  • מצא את הנישה והמוצרים שלך
  • בחר ספק
  • מיין את כל הדברים החוקיים
  • בחר בערוץ המכירות שלך
  • התחל לשווק את המוצרים שלך

בהצלחה 🙂

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *